Maitaisf: ten rám je slepený z 10-ti dílků vyřezaných z kelímku. Nejhorší bylo opracovat ten oblouk šmirglem, to ostatní je jenom jednoduchý rovný řez nožem.
Na fotkách naštěstí není vidět co všechno jsem zvoral...
Pustil jsem se do stříkání kamufláže.
Protože tyto Avie nebyly "plechové", ale stříkané stříbrnou barvou, povrch působí jednolitě a je tvrdě matný (CS-199 ve Kbelích), udělal jsem jakýsi preshading. Jednotlivé panely samozřejmě odlišovat nebudu, jak jsem viděl na některých modelech na internetu.
Mezi často kritizované detaily mé jednomístné S-199 patří vnitřek chladičů v křídlech, na fotografiích je vidět pokus o jejich lepší ztvárnění.
Nikdy bych nevěřil že budu takový vůl
a při vrtání díry pro vrtuli si nechám zaseknout vrták 4mm.
Takže rozlomený blok motoru, prasklý čumák. Neměl jsem sílu to vyfotit zvrchu. A už ani nevím jestli to budu schopen vůbec opravit. Jsem zdrcen.
To je úplá blbina! Nejhorší co tě může při modelařině potkat, jsou obě ruce levé a to ty nemáš! Takže roztáni tu prasklinu, dej tam sekunďák, nech to zavřít, přebruš to a stříkni ! Zatím ta stříbrná vypadá brutálně, ale moc se těším na hotový model !
Tak jsem to do neděle rozdýchal , vyfotil jsem to zvrchu a začal opravovat. Blok motoru jsem oním inkriminovaným otvorem prolil Contactou a zahnutým měděným drátkem stáhnul, sekunďákem (díky Alfe za tip!) jsem slepil rozšklebený trup. Ta stříbrná je Alclad, vyzkoušel jsem si stranou její přestříknutí a nevypadá to hezky. Zkusím to vzít Humbrol 56 a pak nějak brutálně napatinovat.
Z příhody plyne poučení: nikdy nemodelařit se dvěma svišti za zády. Ne že by mi drcli do ruky - můžu si za to sám - ale nebyl jsem při vrtání v pohodě. Tu jednomístnou Avii jsem udělal stejným stylem: v čumáku byl závit M4, v něm zašroubovaný šroub za který jsem to držel při stříkání a po dokončení jsem to vyvrtal - a bez problémů.
Přílohy
Červeně jsou označené poškozené oblasti, lože motoru je vytržené
Naposledy upravil HALOGEN dne 30 črc 2007, 14:42, celkově upraveno 1
Opravil jsem to, opatinoval - za letu začal z motoru vytejkat olej, což vedlo k urychlenému přistání a spodní kryt motoru se nepěkně zacákal - přímo Thudovská historka
Modýlek znázorňuje stroj právě těsně po přistání.
Takže hotovo, v sobotu hurá do Nymburka a příští víkend do Mladé Boleslavi